• Gratis leverans i Sverige
  • Support 24/7 +46 108848636
  • 30 dagars returgaranti
  • 5-Bar Signalgaranti

FAQ

  1. Hur kan jag kontrollera om booster fungerar för mig?

Här är ett enkelt, snabbtest för att kontrollera om din plats är lämplig för en signalförstärkare. Det enda du behöver göra är att kontrollera din signalstyrka utomhus på din mobiltelefon.

Hitta den högsta punkten där du kan placera den yttre antennen (vanligtvis på taket).

Kontrollera hur många signalfält du ser på din mobiltelefons display när du befinner dig på den högsta punkten. 

Om du har 0 staplar – kontakta oss för hjälp för att se till att du får en tillräckligt kraftfull lösning.

Om du lider av dålig signal utomhus med signalstyrka på 1-2 staplar, kommer vårt kraftfulla booster-kit att hjälpa dig att komma ur den besvärliga situationen och ge 5 fulla konstanta staplar inomhus. (Naturligtvis kan du också använda ett standardpaket med en Yagi-antenn, men antalet staplar går inte högre än 3-4 inomhus.)

Mät din fastighetsstorlek för att se till att kabeluppsättningen som ingår i ett kit räcker. Vi erbjuder extra uppgraderingar för att hjälpa med en enkel installation.

 

2.  Hur många användare stöder en förstärkare?

Vi säljer högkvalitativa produkter som alla kan samtidigt stödja flera enheter. Gränsen för varje booster beror huvudsakligen på dess utgångseffekt eller ’dBs’.

Vi har tillhandahållit en lista över enheter och deras supportgräns konverteras till dB: er nedan: Uppskattningar kan också göras med hjälp av denna tabell:

 

Täckning i kvadratmeter
Antal användare som stöds
Upp till 150 kvm 25
Upp till 300 kvm 50
Upp till 600 kvm 100
Upp till 1000 användare 150
Upp till 1500 kvm 200

 

3. Hur lång tid tar det för mig att få en återbetalning?

För det de flesta returer tar det cirka 5-10 arbetsdagar för oss att få ditt paket till vårt servicecenter, inspektera det, bearbeta det till lagret och slutföra din återbetalning.
Om återbetalningen utfärdas till ett kreditkort kan det, beroende på ditt kreditkortsföretag, ta ytterligare 2-10 arbetsdagar för att bokföra pengarna på ditt konto.

 

4. Kan jag returnera en artikel som ersättning istället för återbetalning?

Du kan returnera produkten för en ersättning inom 30 dagar från mottagningsdatumet.
Så snart vi får produkten i originalförpackningen, skickar vi den nya och återbetalar eventuell prisskillnad. För mer information om hur du returnerar artikeln, se vår returpolicy.

 

5. Är mobila boosters säkra?

CE- och RoHS-godkännanden garanterar att produkten inte innehåller några farliga ämnen.

 

6. Kommer boostern att förbättra min signal om jag inte har någon signal?

Du måste ha minst en stabil stapel utomhus för att förbättra din signal.

 

7. Hur länge ska avståndet mellan de interna och externa antennerna vara?

Avståndet mellan den yttre antennen och boosterenheten bör vara mellan 10-15 meter.

 

8. Kan jag spåra min beställning?

Absolut.
När en beställning har skickats ut skickar vi dig ett e-postmeddelande med spårningsnumret. Klicka bara på länken för att följa din beställning och se det beräknade leveransdatumet.

 

9. Hur kan jag betala för min booster?

Vi accepterar Visa/Master-kort, PayPal och banköverföring. För att beställa måste du välja booster, lägga till den i vagnen och gå vidare till kassan.